وکالت امور کیفری و وکیل جزایی
شکایت کیفری ، شکایت از شخصی که مرتکب تخلفی شده و عمل او طبق قانون جرم تلقی می شود و قاضی برای آن مجازات تعیین می کند.نگارش شکوائیه کیفری شیوه خاصی ندارد و مانند دعاوی حقوقی نیاز به فرم خاصی ندارد، اما خوب است شکواییه از حیث جمله بندی خوانا باشد و بهتر است که توسط وکیل کیفری تنظیم شود.

دعاوی کیفری

شکایت کیفری : پس از مطرح نمودن در داسرا ، شکوائیه خطاب به دادستان نوشته و مشخصات مشتکی‌عنه (کسی که از او شکایت دارید) را با اسم و مشخصات و آدرس معین کنید و شکایت خود را بنویسید و مدارک و مستندات خود را به شکایت پیوست کنید.
یکی از مسائلی که مراجعین دادگستری زیاد با آن مواجه هستند، تفکیک دو عنوان است و برای موفقیت در دادگستری، دانستن تفاوت‌های این دو عنوان خیلی موثر است: دعاوی کیفری و دعاوی حقوقی

دعوای کیفری : مربوط به عملی است که برای مرتکب آن، دادگاه مجازات تعیین می‌کند
دعوای حقوقی : دادگاه مجازاتی درنظرنمی‌گیرد و فقط مرتکب عمل رابه دادن حقوق قانونی دیگران یا انجام تکالیفش ملزم می سازد.
شکایت کیفری : درهرکاغذی می‌توان تنظیم و به مرجع قضایی ارائه کرد
شکایت حقوقی : حتماٌ باید در کاغذ مخصوصی بنام دادخواست نوشته شود تا مورد پذیرش قرار گیرد.
بسیاری از پرونده های شکایت‌های کیفری حتی با پس گرفتن شکایت از طرف شاکی هم بسته نمی شوند (مثل شکایت در مورد رشوه، قتل، زنا و.. ) اما شکایت‌ حقوقی با پس گرفتن دعوا از طرف شکایت کننده، خاتمه می‌یابند.
در شکایت کیفری، به شکایت کننده شاکی گفته می‌شود و به طرف او متشاکی یا مشتکی عنه و یا متهم گفته می‌شود و به موضوع پرونده نیز اتهام می‌گویند. اما در شکایت‌ حقوقی، به شکایت کننده خواهان می‌گویند، به طرف او خوانده گفته می‌شود و به موضوع پرونده هم خواسته می‌گویند.
برای دعوت کردن طرف شکایت کیفری (متهم) به دادگاه برگه ای بنام احضاریه برای او فرستاده می‌شود ولی برای دعوت کردن طرف شکایت حقوقی (خوانده) از ورقه ای بنام اخطاریه استفاده می‌کند.

معامله به قصد فرار از دین چه ماهیت حقوقی دارد ؟

طبق ماده ۲۱۸ قانون مدنی هر گاه معامله به قصد فرار از دین صوری انجام شده باشد آن معامله باطل است . اگر طلبکار طی دادخواست دلایلی به دادگاه ارایه نماید که مدیون به فرار از دین مقصد انتقال اموال خود را دارد
دادگاه دستور توقیف اموال را به میزان بدهی صادر می نماید . معمولا در معامله به قصد فرار از دین به صورت صوری انجام می شود یعنی مدیون واقعا قصد معامله نداشته فقط از این تمهید استفاده نموده تا از پرداخت دین خود فرار کند که ماهیت حقوقی این اقدام بر اساس نظریه سوء استفاده از حق برای اضرار به دیگری می باشد
این معامله باطل می باشد گاهی معامله به قصد فرار از دین به صورت حقیقی انجام می شود یعنی صوری نیست ولی بدهکار معامله را واقعا انجام داده تا دین خود را پرداخت ننماید که این سبک معامله بین طرفین نافذ بوده ولی طبق قانون نحوه اجرایی محکومیت های مالی در مقابل طلبکاران قابل استفاده نمی باشد .
معامله به قصد فرار از دین فقط شامل فروش نمی باشد بلکه هر گونه تکمیل و فک ملک که مالکیت مدیون را به ضرر مالک از بین ببرد را شامل می شود ولی فقط شامل اعمال حقوقی دو طرفه یعنی عقود می باشد و تعهدات غیر قرار دادی ( ناشی از جرم ) و تعهدات غیر مالی را شامل نمی شود و همچنین عدم قبول معامله ای از طرف بدهکار مانند عدم قبول هبه یا رد وصیت را نمی توان به استناد فرار از دین باطل کرد . همینطور اگر بدهکار دین یکی از بستانکاران مقدم را پرداخت کند باز شامل این نوع معامله نمی باشد مگر اینکه با تبانی بیش از طلب برای فرار از دین آینده کارسازی کرده باشد . و یا فروش مستثنیات دین که هیچ گاه برای پرداخت دین مورد استفاده قرار نمی گیرد سودی برای طلبکار ندارد .
چون معامله به قصد فرار از دین یک جرم می باشد بایستی مانند هر جرمی باید دارای عناصر مجرمانه باشد و آگاهی طرف دیگر معامله نیز ضروری است مگر در مواردی مانند هبه با وقت که عمل و جهل انتقال گیرند اثری نداشته ولی در هر صورت قرارداد نسبت به طلبکار غیر نافذ می باشد .
و یکی از مواردی که در معامله به قصد فرار از دین باید احراز گردد تقدم طلب بر معامله است مگر اینکه ثابت شود که مدیون بیش از ایجاد طلب برای فرار دین آینده را زمینه سازی نموده که البته اثبات این موضوع کاری دشوار می باشد .
آیا معامله به قصد فرار از دین در مقابل افراد ثالث نیز غیر نافذ می باشد ؟
معامله بین طرف قرار داد و بدهکار معتبر می باشد و آثار حقوقی خود را دارد و اگر بعد از استیفای طلب مقداری از بهای عین باقی بماند آن میزان به متعلق به ثالث می باشد . و ثالث به میزانی که دین را پرداخت نموده به بدهکار رجوع نماید .

جعل عنوان چه مجازاتی دارد ؟

کسانیکه که خود را دارای نفوذ یا دارای شغل دولتی معرفی کنند طبق قانون مجرم محسوب می شود که این موضوع در ماده ۵۵۵ قانون مجازات اسلامی به صراحت بیان شده ( هر کسی بدون داشتن سمت رسمی خود را در مشاغل دولتی _ کشوری و لشگری _ معرفی کند به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم می شود ) بسته به ممکن است فرد برای گول زدن دیگران برگه ای جعل کرده باشد ، مرتکب جعل سند نیز شده و اگر از این عنوان سوء استفاده کرده باشد و وجهی از دیگران اخذ کرده باشد مرتکب جرم کلاهبرداری نیز شده بنابراین در این حالت علاوه بر مجازات جعل عنوان به مجازات جعل سند و استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری هم محکوم می گردد.

اگر به کسی تهمت بزنند و نتوانند ثابت کنند چه مجازاتی دارد ؟

طبق ماده ۶۹۷ قانون مجازات هر کس به وسیله اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله درج در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگری به کسی امری را صریحا نسبت دهد یا آنها را منتشر کند مطابق قانون جرم است و اگر نتواند ثابت کند جز مواردی که موجب حد است به یک ماه تا یکسال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از آنها حسب مورد محکوم خواهد شد .

تفاوت قتل عمدی و قتل غیر عمدی چیست؟

قتل یعنی کشتن یا گرفتن جان یک انسان. از زمانی که جامعه بشری شکل گرفت جرم قتل نیز به وجود آمده و همیشه جرم بوده است. موضوع جرم قتل انسان زنده است به عبارت دیگر انسان زنده ای که مورد حمایت قانون میباشد. بنابراین کشتن حیوانات قتل محسوب نخواهد شد.

به طور کلی قتل به دو دسته «عمد» و «غیرعمد» (خطایی) تقسیم می شود که البته در کشور ما نوع سومی که به آن «قتل شبه عمد» گفته می شود نیز وجود دارد.

اگر بخواهیم تفاوت قتل عمد و غیرعمد را بگوییم در قتل عمد قاتل با هدف قبلی قصد کشتن مقتول (فردی که کشته شده است) را دارد اما در قتل غیر عمد، قاتل هدف قبلی برای کشتن ندارد و بر اساس سهل انگاری موجب از بین رفتن انسانی می شود.

جعل امضا توسط فرد چگونه قابل اثبات است؟

جعل به زبانی عامیانه یعنی اینکه فردی نوشته و یا امضایی را بوجود آورد و یا تغییر دهد به صورتیکه نوشته و امضای جدید بر خلاف حقیقت باشد. یعنی فرد جاعل میخواهد دروغ را به جای حقیقت استفاده کند و فرد را فریب دهد.

جرم جعل از جمله جرایمی است که از زمان پیدایش خط و اسناد در بسیاری از جوامع بوجود آمده است. جرم جعل سبب میشود که آسایش و نظم عمومی جامعه از بین برود و ضررهای مالی به افراد وارد شود.

آنچه که پایه و اساس جرم جعل را تشکیل میدهد امکان به اشتباه انداختن دیگری است به نحوی که بتوان او را فریب داد تا سند غیر واقعی را به عنوان سند اصلی باور کند بنابراین امکان به اشتباه انداختن ملاک کار است نه شبیه بودن.

برای مثال اگر شخصی زیر گذر نامه را امضا کند بدون آنکه کمترین اشتباهی با امضای مسئول اداره گذرنامه داشته باشد چون احتمال به اشتباه انداختن دیگری وجود دارد جرم جعل واقع شده است ولی اگر همین شخص به جای امضا از اثر انگشت در ذیل گذر نامه استفاده نماید امکان به اشتباه انداختن دیگری وجود ندارد زیرا هر شخص عاقلی میداند که رییس گذرنامه با سواد بوده و از امضا استفاده میکند.

جرم تهدید چه شرایطی باید داشته باشد؟

تهدید به معنای ترساندن و بیم دادن بوده و عبارت است از واداشتن دیگری به انجام دادن جرم یا گرفتن مال؛ به طوری که ترس از عاقبت کار یا انجام ندادن کار مورد نظر، انجام دهنده را مطیع و گوش به فرمان تهدیدکننده کرده باشد.

تهدید باید ناظر به موضوعی معین باشد و در این امر، واقعی یا غیر واقعی بودن تهدید بی‌تاثیر است اما هدف مرتکب از تهدید، لزوما باید بدست آوردن منفعت نامشروع باشد همچنین نوع وسیله تهدید اعم از کتبی، شفاهی، علنی یا غیرعلنی بودن آن در وقوع جرم مطرح نیست. یعنی فرقی نمیکند که تهدید چگونه انجام شود. مثلا فردی ممکن است با پیامک تهدید شود و یا ممکن است به صورت رو در رو و حضوری تهدید شود.

تهدید نسبت به آینده میباشد نه گذشته مثلا فردی دیگری را تهدید میکند که اگر فلان کار را انجام ندهی عکس های شخصی تو را منتشر میکنم. یعنی اگر بگوید اگر فلان کار را انجام نمیدادی عکس های تو را منتشر میکردم، به دلیل اینکه مربوط به گذشته میباشد تهدید محسوب نخواهد شد.

سرقت در شب و سرقت در روز تفاوتی با هم دارند؟

سرقت یعنی دزدیدن، برداشتن و ربودن مالی که متعلق به دیگری است. در تمامی موارد مربوط به سرقت، سارق (فردی که مالی را دزدیده است) باید مالی را که دزدیده است را به صاحب اصلی آن برگرداند و در صورتیکه اصل مال موجود نباشد باید قیمت آن را پرداخت کند و قیمت مال دزدیده شده بر اساس قیمت روز میباشد.

سارقان در سرقت اموال دیگران انگیزه های مختلفی دارند، انگیزه برخی از سارقان، فروش مال دزدی شده و بدست آوردن پول است.

برخی از سارقان نیز برای انجام برخی از جرایم سرقت می کنند، مثلا سرقت خودرو و استفاده از آن در آدم ربایی یا قاچاق مواد مخدر و یا ارتکاب جرایم دیگر. انگیزه برخی از سارقان نیز استفاده از مال مسروقه است.

آیا آدم ربایی جزء جرائم قابل گذشت است؟

آدم ربایی به معنای گرفتن آزادی از بدن میباشد که آن را برایتان توضیح میدهیم: آزادی بدنی بر فرد، بطوری که بتواند از هر نقطه کشور به نقطه دیگر آن مسافرت نموده یا نقل مکان کند یا از کشور خود خارج شده و به آن برگردد و از توقیف بدون جهت (کسی بی دلیل مانع او نشود) محفوظ و مصون باشد نتیجه این آزادی لغو بردگی، منع توقیف و حبس بدون مجوز اشخاص است.

به انتقال یک شخص بدون رضایت او از محلی به محل دیگر به وسیله زور، تهدید یا فریب دادن، آدم ربایی گفته می‌شود.

پس آدم ربایی به معنای سلب آزادی تن دیگری بدون رضایت او و با قصد نامشروع از راه جابجایی از محلی به محل دیگر می‌باشد.

در شکایت کلاهبرداری رد مال به چه معنایی میباشد؟

کلاهبرداری در صورتی اتفاق میفتد که مال دیگری برده شود یعنی باید به ورود ضرر مالی به قربانی و انتفاع مالی کلاهبردار یا شخص مورد نظر کلاهبردار توجه کرد.

منظور از انتفاع استفاده کردن نیست بلکه به محض بردن مال این جرم محقق می شود.کلاهبردار کسی است که با فریب طعمه خود به شکار مال او می پردازد و برای فریب طعمه حیله بکار می برد به طوریکه فردی که مورد کلاهبرداری واقع شده است مال خود را با رضایت در اختیار کلاهبردار قرار می دهد. در واقع کلاهبردار با انجام مانور متقلبانه، صحنه سازی موجب اغفال گمراه کردن شاکی می گردد و بواسطه اغفال مالک می تواند مال او را در اختیار خود بگیرد.

اغلب مردم فکر می کنند شخصی که با دادن یک وعده واهی در قالب یک دروغ ساده، مال آنها را برده کلاهبردار محسوب می شود در صورتی که صرف گفتن یک دروغ ساده، نمی تواند مانور متقلبانه تلقی شود، از طرفی قربانی کلاهبرداری باید مالش را با رضایت‏ و در نتیجه فریب خوردن در اختیار مجرم قرار دهد.

برای تحقق جرم افترا چه شروطی لازم میباشد؟

توهین می تواند با گفتار، کردار، نوشتار و حتی اشارات دست و چشم و نظایر آن باشد، مثل آب دهان به روی دیگری انداختن، هل دادن تحقیر آمیز دیگری و یا برداشتن خشونت آمیز کلاه، روسری از روی سر شخصی محترم.

تهمت و افترا از جرایمی میباشد که به حیثیت و آبروی فرد لطمه وارد میکند. این جرم زمانی اتفاق میفتد که عملی را که در قانون جرم شناخته شده است را به دیگری نسبت بدهیم. مثلا سرقت در قانون مجازات اسلامی جرم میباشد و فردی به فرد دیگر بدون اینکه آن فرد دزد و یا سارق باشد و یا بتواند آن را اثبات کند بگوید دزد.

در جرم افترا فرد باید قصد نسبت دادن یک عمل مجرمانه، به فرد دیگری را داشته باشد و نتواند این عمل مجرمانه را اثبات کند. یعنی صرف نسبت دادن عمل مجرمانه افترا محسوب نمیشود مثلا گاهی اوقات به فردی گفته میشود دزد و عمل دزدی او هم ثابت میشود. در این صورت دیگر توهین و افترا نمیباشد. پس افترا زمانی است که عمل مجرمانه ای که به فردی نسبت میدهیم را نتوانیم ثابت کنیم.

آیا جرم ضرب و جرح، مجازات حبس دارد؟

هر شخصی که عمداً به دیگری ضربه‌ای وارد کند و موجب شکستن یا از کار افتادن عضوی از اعضا یا موجب بوجود آمدن بیماری دایمی یا از بین رفتن و ناقص شدن یکی از حواس یا از بین رفتن عقل مجنی‌علیه (فردی که صدمه به او وارد شده است) شود، در مواردی که قصاص امکان نداشته باشد، اگر عمل او موجب اخلال در نظم و امنیت جامعه شود، به دو تا پنج سال حبس محکوم خواهد شد و در صورت درخواست مجنی‌علیه مرتکب به پرداخت دیه نیز محکوم می‌شود.

در بعضی از مواقع، ضرب و جرح ممکن است با شکستگی هایی همراه باشد مثلا در اثر ضربه زدن استخوان بینی فردی بشکند یا گوش فردی بریده شود.

ضربه زدن ممکن است توسط فرد با دست و یا پا و یا وسایل دیگری مانند سنگ و چوب انجام شود و آنچه که مهم است هیچ یک از این وسایل نمیباشد بلکه نوع و مقدار صدمه ای است که در ظاهر اندام فرد ایجاد شده است.

جرائم پزشکی چه زمانی گریبانگیر پزشک میشود؟

مسئولیت پزشکی یکی از مسائل اساسی حقوق پزشکی است که در رابطه پزشک و بیمار مطرح می شود.

گاه پزشک آنگونه که شایسته است در انجام تکلیف خویش، عمل ننموده؛ زمانی به صورت اتفاقی و غیر عادی نتیجه ای متفاوت از نتیجه معمول محقق می گردد و مسئله خطا یا تخلف، قصور و تصیر پزشک مطرح می گردد.

آنگاه که پزشک در انجام وظیفه خویش قصور می ورزد با وضیعتی که مرتکب تقصیر می شود و حالتی که در آن، انجام تکلیف از روی عمد و سوء نیت او صورت گرفته است، جملگی اگر چه در زمره جرایم و تخلفات پزشکی جای می گیرد، امابه لحاظ مسئولیت حقوقی و کیفری، عواقب متمایزی را برای او به همراه دارند.

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به صفحه اصلی جرائم پزشکی مراجعه کنید.

مسئولیت دلال در فروش مال غیر چیست؟

اشخاص سودجو با سوء استفاده از موقعیت‌هایی که برایشان پیش می‌آید مال دیگران را منتقل می‌کنند و یا میفروشند. اشخاص به دلیل ناآگاهی از قانون مبادرت به انتقال اموال منقول یا غیرمنقول دیگران می‌کنند.در هر دو صورت، انتقال مال دیگران، جرم است و مرتکب آن به مجازات‌های سنگینی محکوم می‌شود.

مثلا خانمی مالک یک خودرو یا خانه باشد و شوهر او بدون اطلاع زن، این خودرو را بفروشد؛ چنین وضعی را انتقال مال دیگری می‌گویند.

جرم فروش مال غیر از جمله جرایمی است که علاوه بر اینکه نظم و امنیت جامعه را به هم می‌زند، خسارت‌های مادی را بر قربانی جرم وارد می‌کند منظور از قربانی جرم مالک مالی میباشد که بدون اذن او فروخته شده است.

مزاحمت تلفنی به چه روش هایی انجام میشود؟

مزاحم تلفنی با استفاده از تلفن یا سایر وسایل مخابراتی، بدون جهت، ضمن اشغال خط تلفنی که متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی میباشد موجب اذیت و آزار و سلب آسایش طرف دیگر میشود. مزاحمت‌ها، به مشکلاتی که برای خانواده‌ها ایجاد می‌کنند محدود نمی‌شود، بلکه آتش نشانی، موسسات تاکسی تلفنی، غذاخوری‌هایی که مشترکان تلفنی دارند، پلیس۱۱۰، ۱۱۸ وغیره را هم شامل می‌شود و این امر مجازات‌های سنگین‌تری را می‌طلبد.

مجازات فردی که مزاحمت تلفنی ایجاد میکند علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات در صورت شکایت شاکی حبس از یک تا شش ماه خواهد بود، به نظر می رسد که در صورت گذشت شاکی تعقیب کیفری و اجرای مجازات متوقف نخواهد شد به دلیل این که این جرم از جرایم عمومی و غیر قابل گذشت است.

تصاحب کردن در خیانت در امانت به چه معناست؟

خیانت در امانت عبارت است از استعمال، تصاحب تلف یا مفقود نمودن (این سه اصطلاح در متن اصلی خیانت در امانت توضیح داده شده است) همراه با سوء نیت مالی که از طرف مالک یا متصرف قانونی به کسی داده و سپرده شده و هدف، برگرداندن یا به مصرف معین رسانیدن آن بوده است.

اگر شخصی مالی را پیدا و در آن تصرفاتی علیه مالک کند، جرم خیانت در امانت محقق نمی‌شود زیرا آن مال به شخصی که آن را پیدا کرده است سپرده نشده است.

مجازات های حبس و شلاق و جزای نقدی چگونه برای جرایم مختلف تعیین مشود؟

معافیت از مجازات برای جرایم سبک اختصاص به جرایم تعزیری دارد. تعزیر طبق قانون مجازات اسلامی تادیب یا عقوبتی است که نوع و مقدار آن در شرع تعیین نشده و به نظر حاکم واگذار شده است و انواع آن از قبیل حبس، جزای نقدی و شلاق باید کمتر از حد باشد.

در قانون جدید برای اعمال مجازات‌های تعزیری متوسط دادگاه می‌تواند محکوم به حبس را با رضایت وی در محدوده مکانی مشخص تحت نظارت سیستم‌های الکترونیک قرار دهد.

اگر هم نوجوانانی مرتکب جرم تعزیری شوند و سن آنان در زمان ارتکاب، بین ۱۵‌تا ۱۸ سال تمام شمسی باشد، در صورت ارتکاب جرم تعزیری دارای مجازات درجه ۶ به جای محبوس شدن در کانون اصلاح و تربیت، باید از یک میلیون ریال تا ۱۰ میلیون ریال پرداخت کنند یا ۶۰ تا ۱۸۰ ساعت خدمات عمومی‌ رایگان انجام دهند.

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به صفحه اصلی جرائم و مجازات مراجعه کنید.

تفاوت مجازات زنا و رابطه نامشروع در چیست؟

خیانت و داشتن رابطه نامشروع یکی از اولین اتهام‌هایی است که همسران هنگام اختلاف یکدیگر را به آن متهم می‌کنند و در قانون نیز شکایتی با عنوان روابط نامشروع به رسمیت شناخته شده و از سوی قضات مورد رسیدگی و صدور حکم قرار می‌گیرد.

رابطه نامشروع از جمله اعمالی است که قانون مجازات آن را جرم دانسته و برایش مجازات تعیین کرده است، رابطه نامشروع یکی از جرایم منافی عفت میباشد که نیازی به شاکی خصوصی ندارد.

اگر روابط بین مرد و زنی که به سن بلوغ رسیده‌اند از طریق شرعی آن یعنی جاری شدن صیغه نباشد، رابطه نامشروع است که این رابطه اعم از این هم می‌شود که در کافی شاپ، چای خوردن و قدم زدن در پارک باشد که البته عموما جوان‌ها از آنان بی اطلاع هستند.

در قسمت زیر مراحل و مدارک خیانت در امانت را به صورت نمونه برای شما توضیح میدهیم.

مدارک لازم برای شکایت خیانت در امانت

  1. مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه و کارت ملی
  2. ارائه مدارک و مستندات در خصوص اموالی و یا اسنادی که مال به صورت امانت داده شده است و سپس مورد خیانت در امانت قرار گرفته شده است.

مراحل طرح شکایت خیانت در امانت

  1. شما نیاز به وقت مشاوره حضوری با وکیل متخصص در امور کیفری دارید. (برای دریافت وقت با دفتر تماس حاصل فرمائید)
  2. پس از گرفتن وقت حضوری با وکیل، جزئیات پرونده را برای وکیل شرح داده و چنانچه مدارکی برای اثبات ادعای خود و یا دفاع از خود دارید به وکیل تحویل داده و وکالتنامه وکیل را امضاء می کنید.
  3. در این مرحله وکیل با تنظیم شکوائیه مراحل قانونی اثبات جرم خیانت در امانت را پیگیری می کند.

آیا در این مورد نظری دارید ؟

 

0
آیا در این مورد نظری دارید ؟x

مشاوره حقوقی ملکی

شما می توانید با دریافت وقت جهت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل ملکی متخصص تهران، راهکارهای حقوقی را دریافت و یا پرونده خود را جهت دادن وکالت به وکیل ملکی بسپارید.

مشاوره حقوقی ملکی تلفنی

مرکز پاسخگویی حقوقی گروه وکلای یاری، آماده بررسی مسائل و پرونده های حقوقی بصورت تلفنی است. پاسخگویی تلفنی وکیل ملکی جهت ارزیابی اولیه رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری می باشد. بررسی دقیق و کامل یک پرونده مستلزم دریافت وقت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل متخصص می باشد.
.
تلفن تماس: ۰۹۱۲۷۱۲۲۵۲۷

مشاوره حقوقی اینترنتی

شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر ، سوال خود را مطرح نمایید و راهکارهای حقوقی را دریافت نمایید

کلیک کنید