فهرست اقلام دارویی ممنوعه هنگام مسافرت به کشورهای آسیای میانه

?گمرک ایران با اعلام فهرست اقلام دارویی ممنوعه هنگام مسافرت به کشورهای آسیای میانه، تاکید کرد که مردم حتی برای مصارف شخصی هم این داروها را همراه نداشته باشند.

گمرک ایران اعلام کرد:

?ورود اقلام دارویی ذیل در هنگام مسافرت به کشورهای آسیای میانه از سوی گمرکات این کشورها ممنوع و مشمول جریمه های سنگین است؛ لذا از مسافران درخواست می شود از همراه داشتن اینگونه داروها در زمان مسافرت به کشورهای آسیای میانه حتی برای مصارف شخصی اکیدا خودداری نمایند.

?استامینوفن کدیین، کلرودیازپوکساید، دیفن اکسیلات، کلونازپام، کلداکس، بنسکال، سودافد، کلداستاپ، تی_دول ۱۰۰، رای_ دول ۱۰۰، افرین و سوداکلد

 


فهرست اقلام دارویی و موادی که نیازمند اخذ مجوز بهداشت برای صادرات

95/210/78453
1395/12/28

پیرو بخشنامه شماره 92/210/3472 مورخ 1392/6/5 موضوع مجوز صادرات داروهای تحت کنترل، به پیوست تصویر نامه شماره 665/184676 مورخ 1395/12/10 سازمان غذاو دارو وزارت بهداشتف درمان و آموزش پزشکی در خصوص فهرست اقلام دارویی و مواد تحت کنترل که نیازمند اخذ مجوز از سازمان یاد شده است جهت بهره برداری و اقدام مقتضی ارسال می گردد.
خواهمنشد است مراتب را یادداشت و به گمرکات اجرایی ابلاغ نمایند. همچنین خاطر نشان می سازدفهرست مواد و داروهای تحت کنترل، ضمیمه شماره شش کتاب مقررات صادرات و واردات می باشد

 

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x