جبران ضرر تصادف + اخذ افت قیمت

0
0

با سلام و عرض ادب و سپاس؛

بتازگی اتومبیلی با رد کردن چراغ قرمز با بنده تصادف کرد که منجر به تاشدن گلگیر و سپر جلو و رنگ ریختگی گلگیر ماشین بنده بخاطر ضربه سپر اتومبیل ایشان شد که تقصیر خود را سریعا پذیرفت و وعده داد عین روز اول درستش میکند، ولی با اعلام اینکه عجله دارد زیر بار اعلام به پلیس نرفت و بیمه ثالث و گواهینامه اش را داد که با قراری خسارت ماشینم را جبران کند. چون ایشان میخواهد بخاطر هزینه کمتر تعمیر ماشینم را سرهم بندی کند، بنده فقط صافکار مورد نظر خودم را قبول دارم، ایشان هم ظاهرا تمایل چندانی بقبول نظر من ندارد و ممکن است نپذیرد. آیا بنده حق دارم خودم انتخاب صافکار کنم؟

سؤال اصلی و بسیار مهم این که اتومبیل بنده نو، یکسال کار و سالم است که تازه از لحاظ رنگی نداشتن و عدم تصادف، تأیید بهترین مرکز تشخیص رنگ شده و اکنون ایشان باعث افت مسلم قیمت اتومبیل من گشته. حدسم از خسارت افت قیمت حدود ۱/۵ تا ۲ میلیون تومان است. با توجه به نداشتن کروکی به خاطر ممانعت ایشان از صبر برای آمدن افسر و این که بنده فقط مدارک ذکر شده از ایشان را دردست دارم و ایشان هیچ مدرکی از من نگرفته، در صورتی که ایشان تقاضای پرداخت افت قیمت ماشین من را نپذیرفتند یا مثلا احتمالا توهین کرده و مشاجره و تهدیدی راه انداختند، چگونه قانونا میتوانم هزینه را از ایشان بگیرم؟؟ آیا راهی هست؟ باید مدارکشان را به عنوان مدرک برای طرح دادخواست نگه دارم چون کروکی ندارم؟؟؟

سعی کردم مختصر بنویسم، اما بسیار عاجزانه دنبال جوابم هستم، هنوز موفق نشدم از کسی جوابی بگیرم و فردا هم با ایشان قرار دارم، نگرانم چون ممکن است طرفم دعوا راه بینندازد.

سپاسگزار راهنمایی ارزنده و بموقع مشاور حقوقی گرامی، حق نگهدار شما…

 

  • آرمان پرسیده شده 6 سال قبل
  • آخرین ویرایش 6 سال قبل
نمایش 0 نتیجه
پاسخ شما

لطفا کنید