تست رایگان وسایل گرمایشی

دوستان محترم این پیام را پخش کنید شاید شما مانع مرگ هموطنی شوید

مدیرعامل سازمان آتش نشانی : شهروندان در صورت نیاز با سامانه 125 تماس بگیرند تا آتش نشانان وسایل گرمایشی آنان را کنترل کنند.
شریف زاده گفت: باید تست های لازم برای نصب دودکش، کلاهک و همچنین استاندارد و سالم بودن دستگاه حرارتی انجام شود تا شهروندان دچار حادثه نشوند.

 

 داشتن سرگیجه یا سردرد به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی و دودکش سرد، نشان دهنده نشت گاز مونوکسیدکربن در محل است. لذا از مردم می خواهیم با مشاهده این موارد به سازمان آتش نشانی اطلاع دهند تا با اعزام نیرو از نزدیکترین ایستگاه به منازل شخصی شهروندان و با بهره گیری از دستگاه “گازسنج” میزان غلظت آلایندگی اندازه گیری شود و منبع نشت گاز مونوکسید کربن را هم پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: باید تست های لازم برای نصب دودکش، کلاهک و همچنین استاندارد و سالم بودن دستگاه حرارتی انجام شود تا شهروندان دچار حادثه نشوند.

تست رایگان وسایل گرمایشی

شریف زاده با اشاره به اینکه با انجام این گونه طرح ها می توانیم کاری کنیم که این حوادث کمتری اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: مردم برای نصب دستگاه های گرمایشی باید با شرکت های مجاز محصولات و کارخانه های تولیدکننده بخاری، پکیچ، منابع حرارتی و … تماس گیرند و توجه داشته باشند که برخی از سرویس کاران غیرمجاز دارای مهارت و مجوز لازم نیستند و ممکن است عدم آگاهی این افراد منجر به حوادث جبران ناپذیری شود.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x