وکالت نامه بلاعزل

همانطور که می دانید وکالت نامه بلاعزل به هیچ وجه قابل انحلال نیستند. در این موارد تنها راهی که برای بی اثر نمودن وکالت نامه وجود دارد ضم امین به وکیل می باشد.
در این راستا موکل باید به دفترخانه مراجعه و شخصی را به عنوان امین به وکیل ضم کند و یا اینکه به دادگاه مراجعه و وکیل را عزل نماید.

✅فایده این کار: در این صورت با توجه به اینکه اقدامات وکیل باید به صلاح موکل باشد نصب امین به عنوان اماره صلاح می باشد و هر گونه اقدام وکیل بدون اطلاع و اذن امین غیر نافذ و قابل ابطال است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
افسانه جهانی
افسانه جهانی
4 سال قبل

باسلام لطفا در اسرع وقت و با توجه به ضرورت پرونده پاسخوی سوالم باشید ممنونم
بدرم فوت کرد و برادرم بدون اطلاع وراث که من و خواهرم ومادرم بودیم در هفتمین روز در گذشت چدرم اقدام به انحصار وراثت کرده و در روز چهلم همه وراث اعم از دوخواهر و مادرمان را به دفتر خانه برده و به بهانه ی اینکه کارهای حقوقیه پدرم راانجام دهد وکالت بلاعزل از ما گرفته لذا بعد از گذشت شش ماه مادرمان نیز فوت کرد بع از گذشت حدود دوسال از فوت مادرم مطلع شدم که برادرم بدون اطلاع ما ملک پدریمان را فروخته و وقتی از طریقی مطلع شدم ایشان به من گفتند به تو ربطی نداره فروخته ام ایشان بدون اطلاع من این کاررا کرده اند من اقدام به اخذ سند تفکیکی کرده ام حالا برایم اظهارنامه فرستاده که باید در تاریخ هجدهم خرداد ماه نودو هشت در دفترخانه حضور پیدا کنم و ضمن ارایه ی شماره حسابم سند انتقال را امضاء کنم من میلی به فروش سهمم فعلا ندارم چهکنم لطفا سوالم را پاسخگو باشید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x